Fact fails: UK ‘journalism’ on RT

Fact fails: UK ‘journalism’ on RT (RT, Nov 14, 2014):

In an almost beautiful bit of irony, those who are the first to accuse RT of shoddy journalism and propagating conspiracy theories are practicing exactly what they supposedly preach against.

First comes out The Guardian article quoting some astronomical numbers as RT’s budget – allegedly the largest of Russian public broadcasters. Their source? Russian media experts Pussy Riot.

1 thought on “Fact fails: UK ‘journalism’ on RT

  1. Played right down by the complicit BBC, this investigation will go nowhere. It is odd that the UK Gov can still find nobody to chair the paedo enquiry because all the prospectives meeting the ‘experience’ criteria have also had connections with those being investigated….what a sad state of affairs….made worse by the sudden & mysterious nee suspicious resignation of two very senior Tory politicians when Judge Butler Schloss was forced to resign from leading what would have obviously been a cover-up enquiry.

    http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/11231088/Westminster-paedophile-ring-investigated-over-murder-links.html

Leave a Comment